Followers

Love!

Daisypath Anniversary tickers

Syukur bukan aku


Kasihan

Namun kata-kata itu

Sukar untuk diluahkan

Payah untuk dituturkan

Kerana apa?

Aku jua tidak pasti

Adakah kerana antara kita ada peristiwa


Simpati

Selautan simpati dalam hati ini

Namun tidak mampu aku untuk membantu

Hanya doa agar kau tabah

Menghadapi hari depan

Yang belum tentu ada cahaya


Bersyukur

Ya ALLAH aku bersyukur

Kerana bukan aku ditempatnya

Kerana bukan aku yang menghadapinya

Kerana bukan aku yang mendepaninya

Ya ALLAH aku bersyukur

Kerana kau adakan kata akhir

Kerana kau wujudkan perpisahan


Alhamdulillah

Aku bersyukur

Kerana kau tunjukkan segalanya pada dia..

Ya ALLAH..KAU jaga lah dia

Kerana lemahnya dia sebagai hambaMU


11:47 pm

10 Januari 2012

Rumah Penang

[MODE : Alhamdulillah Syukur]