Followers

Love!

Daisypath Anniversary tickers

Pendirian



Cakap salah..x cakap salah..
Tp lebih baik diam drpd bercakap yang salah..
Diam bukan bermakna kalah..
Tp diam sebab taknak berbalah

Dia ada hujah dia..
Aku ada fakta aku..
Dia nak kata ikut suka dia..
Aku pun boleh kata ikut suka aku..
Tapi cam pelik yang simple pun berlarutan panjang berjela sampai semak wall kawan tu..
Memang tak abis lawan cakap ngan cerdik pandai mcm tu..

Last skali baik aku tarik selimut.. Tutup mata..tutup buku
Biar esok cerah biji mata nak ngadap komputer aku tu..
Semoga sama2 la kita dikurniakan kebijaksanaan yang diperlu..
Dan diberikan kesihatan baik untuk kita sekali lagi bertemu..

Sebenarnya apa aku tulis pun aku tak berapa tahu..
Sebab sakit kepala dah menyerang awal dulu..
Tapi aku sure dapat cari jawapan kalau bukak buku..
Cuma kalau bukak blog tu ntah betul ke x faktanya aku tak tau..

Senang macam nilah...
Aku tido dulu..

11:04pm
22/10/2013 — feeling great.